به گروه تولید محتوای دیجیتال محتوادان خوش آمدید
logo-samandehi نماد اعتماد درگاه Pay.ir

4 راه موثر برای تولید محتوای سایت

20 آذر
1396
تولید محتوای سایت

دنیای وب بدون محتوا مثل کتابی فاقد نوشته و با برگ‌های سفید است. چه خوب است اگر تمامی فعالان حوزه وب در کشور با شناخت صحیح از تکنیک‌ها و شیوه‌های تولید محتوای سایت به صورت اصولی و یا با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در زمینه تولید محتوا فضای وب را از سمت و سوی اهداف منفعت‌طلبانه دور کرده و به سمت ایجاد فضایی مفید و موثر و در عین حال کاربردی برای ارتقای کسب‌وکار خود سوق دهند. اگر هر یک از ما در بخشی از این کتاب بزرگ که متعلق به ماست محتوا و مطالب ارزشمند و مفید فایده برای کاربران قرار دهیم قطعا گام مهمی در این جهت برداشته‌ایم. ضمن اینکه  از این طریق و با  ایجاد ارتباط مفید و موثر دوسویه با کاربران، برای کسب‌وکار خود نیز فضایی پویا و فعال ایجاد خواهیم کرد.

ااگردرابتدای مسیر غنی‌سازی وب‌سایت خود به لحاظ محتوایی هستید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید برای آشنایی با 4 راه موثر برای تولید محتوای سایت. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

 

1– دعوت از وبلاگ نویسان مهمان
وبلاگ نویسانی وجود دارند که تمایل دارند برای وب‌سایت‌ها پست ارسال کنند. به‌طور معمول انگیزه اصلی این دسته از نویسندگان کمک به فرآیند لینک بیلدینگ در وبلاگی هست که آن را مدیریت می‌کنند. اگر بتوانیدبا وبلاگ‌های باکیفیت و نویسندگان آن‌ها ارتباط برقرار و مشارکت آن‌ها را در این زمینه جلب کنید، توانسته‌اید یکی از راه‌های خوب برای تولید محتوای سایت را اجرایی کنید. لازم به ذکر است که باید دقت کنید این برنامه طوری اجرا شود که بتوانید کیفیت پست‌های مهمان را که قبل از انتشار آن‌ها بررسی کنید. یکی از مزایای مهم این روش آشنایی با وبلاگ‌نویسان مختلف و شناسایی آن دسته افرادی است که سبک نگارش آن‌ها مورد تایید و متناسب با استایل وب‌سایت شما است.

2- مشترک شدن در خبرنامه‌ها
این روزها خبرنامه ابزاری برای اطلاع رسانی در مورد یک موضوع خاص است. اگر شما در خبرنامه‌های مختلف مرتبط با موضوعات وب سایت خود عضو شوید جزء اولین افرادی خواهید بود که از برخی اخبار و اطلاعیه‌ها باخبر خواهید شد که این امر برای تولید محتوا و به روز نگه داشتن مطالب سایت به شما کمک خواهد کرد. ارسال اخبار روز مرتبط با موضوع سایت یکی از راههای جذب مخاطب بیشتر نیز هست.

3- استفاده از محتوای تولیدی توسط کاربران
برای تولید محتوای سایت توسط کاربران راه‌های زیادی وجود دارد که بسته به نوع وب سایت می‌توان از این روش‌ها استفاده کرد. مثلا می‌توان در سایت بخش تالار گفتگو و با برنامه ‌ای منظم درباره موضوعات مختلف نظرسنجی برگزار کرد. و یا بحث در مورد ویدیو یا عکسی خاص و… . در این مورد خلاقیت برای ایجاد طرح‌ و برنامه‌های جذاب و پرطرفدار بسیار اثرگذار است.

4- داستان های شخصی را برای ارتباط با افراد بگویید
در برخی از سایت‌ها فضای سایت و نوع آن طوری است که برای اضافه کردن محتوا به سایت نوشتن برخی از داستان های شخصی می تواند بسیار مفید باشد. مثلا بیانت جربیات شخصی موفق حرفه‌ای و… . نوشتن داستان‌های شخصی باعث می‌شود مخاطبان علاقمند شوند بیشتر در مورد شما بدانند. این روش همچنین می‌تواند در برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان نیز بسیار موثر باشد. با این حال، اگر شما نمی‌خواهید مطالب بیش از حد شخصی باشند، می‌توانید آن را با سمت فعالیت‌های حرفه‌ای خود سوق دهید.

 

روش‌های بالا و بسیاری از روش‌های دیگر هستند که می‌توانند سایت شما را به لحاظ محتوا پشتیبانی کنند. اما اگر سئو و بازاریابی محتوایی یکی از اصلی‌ترین اهداف شما برای تولید محتواست پیشنهاد می‌کنیم یا خودتان به دنبال فراگیری ترفندها و ریزه‌کاری‌های تولید محتوای سایت باشید ویا این کار را به متخصص این حوزه بسپارید.

اگر شما نیز با مزایای برونسپاری در مدیریت آشنا هستید، می‌توانید کار تولید محتوای سایت خود را برونسپاری کنید. تیم تخصصی تولید محتوای محتوادان در این راه همراه شما خواهد بود. کافیست از بخش پاسخگویی در تلگرام در هدر سایت برای ما پیام بگذارید تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.

سپیده شفق
نویسنده

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخگویی در تلگرام

logo-samandehi نماد اعتماد درگاه Pay.ir